131068637_142907367618107_6249775976539976484_n.jpg

Fülep László

Gyógy- és sportmasszőr

Üdv! Fülep László vagyok sport és gyógymasszőr, a célom ,hogy minden vendég problémáit és fájdalmait a megfelelő kezeléssel minél gyorsabban és hatékonyabban végezzem!

A lentiekben olvashattok egy rövid bemutatót a különféle kezeléseimről:

• Kineziológia tapasz

• Lézerterápia

• Krioterápia

• Köpölyözés

DSC07460_edited.jpg

Kineziológiai tapasz:

Számos különböző sebesülés esetén használhatók a kineziológiai tapaszok annak érdekében, hogy felgyorsítsuk a gyógyulási folyamatot és enyhítsünk a fájdalmakon.Izomsérülések (fájdalom, húzódások, túlterhelés, gyulladások, …) Ízületi sérülések (fájdalom, túlterhelés, gyulladások, duzzanatok, instabilitás) Ínszalag sérülések (fájdalom, túlterhelés, gyulladások, ínszalagszakadás).

DSC07523.jpg

Lézerterápia:

A BTL nagy intenzitású lézerterápia nagyon hatásos kezelést kínál a legtöbb klinikai tünetre, melyek izomgyulladásra, ínelváltozásra, vagy degeneratív ízületi betegségre utalnak!

DSC07498_edited.jpg

Krioterápiás gép:

A mozgásszervi sérülések és postoperatív állapotok kezelésének és rehabilitáció-jának egyik eredményes eljárása. Hatékony segítséget nyújt azoknál a műtét-utáni, és akut sérüléses eseteknél, ahol a hűtés és a kompersszió javasolt!

DSC07486.jpg

Köpölyözés:

Narancsbőr, megfázás, izomláz, allergia, menstruációs görcsök, anyagcsere rendellenességek. Legyünk bár nők vagy férfiak, idősek vagy fiatalok, a felsorolt betegségek közül menthetetlenül találkozni fogunk egyikkel-másikkal életünk során. A köpölyözés a vérkeringés növelésével, a sejtek anyagcseréjének fokozásával és az izmok ellazításával segít a tünetek enyhítésében.